Dieta sportsmenki

Powszechnie wiadomo, że większymi względami u Panów cieszą się te Panie, które szczupłą sylwetkę utrzymują dzięki regularnej gimnastyce. Dotychczas uważano, że dzieje się tak z powodu tego, że lekko umięśnione ciało kobiety odwołuje się do męskich instynktów pierwotnych. Wysportowana sylwetka świadczy o zdrowiu kobiety, a zatem jego posiadaczka wręcz idealnie nadaje się na matkę. Jednak najnowsze wyniki badań rzuciły nowe światło na powody dla których mężczyźni lubią aktywne fizycznie kobiety. Cały sekret powodzenia sportsmenek tkwi w… ich pełnej warzyw i owoców diecie!

sh_fruit_vegetables_colors-aff8d735bb3c66bf9b9f47fea36080eb

Kobieta aktywna fizycznie odżywia się naprawdę zdrowo!

Nie od dziś wiadomo, jak wielki wpływ na Nasze zdrowie i wszelkie jego fizyczne objawy mają znajdujące się w warzywach i owocach witaminy. Ich niedobór widać już na pierwszy rzut oka: nasze włosy tracą blask, paznokcie stają się łamliwe, a cera przypomina swym kolorem ziemię. Wydawać by się mogło, że wiedza ta jest tak powszechna i oczywista, że dziś każda dbająca o swoje zdrowie Pani stara się uzupełniać swą dietę w dary natury. Tymczasem statystki są bezlitosne! Okazuje się, że aktywna fizycznie kobieta rocznie zjada nawet o 20 kg warzyw i blisko 26 kg owoców niż jej niećwicząca koleżanka! Jakie są tego skutki?

jedzenie-biegacza

Kobieta spożywająca warzywa nie potrzebuje solarium!

Warzywa i owoce sprawiają, że cera nabiera charakterystycznego, złotawego odcienia. Nawet te miłośniczki warzyw, które stronią od wysuszającego cerę solarium, przez cały rok zachwycają otoczenie stanem swoją pozbawioną niedoskonałości skórą! Co więcej, nawet o 10 lat później niż stroniące od warzyw koleżanki zmagają się ze zmarszczkami mimicznymi, a tym samym wyglądają młodziej! Obce są im również inne problemy dermatologiczne zdradzające wiek kobiety ? np. plamy wątrobowe!

iStock_000001512153Medium2

Panie spożywające warzywa trenują intensywniej!

Sekret tego stanu rzeczy tkwi w kondycji nieprzeciążonego tłuszczami zwierzęcymi organizmu. Badania pokazały, że osoby spożywające niewiele warzyw i owoców kończą ćwiczenia nawet godzinę wcześniej niż powinny. Na dodatek ćwiczą nie tak intensywnie jak teoretycznie mogą. Dlaczego? Wszystkiemu winny zapach ich potu! Dlaczego więc bogata w owoce i warzywa dieta zmienia ten stan rzeczy? W organizmie osób często spożywających warzywa i owoce gromadzi się mniej toksyn! Tym samym ich pot ma mniej intensywny zapach, który to jednocześnie nie stymuluje ich do wcześniejszego zakończenia treningu!

10964759_1058521827497253_24839733_o

Panie spożywające duże ilości zieleniny nie potrzebują sztucznych feromonów!

Nie tylko w czasie ćwiczeń, ale i na co dzień ciała miłośników płodów rolnych wydzielają znacznie przyjemniejszy zapach, uważany przez płeć brzydką za bardziej pociągający! Co więcej na skórze kochających warzywa i owoce biegaczek znacznie dłużej utrzymują się np. perfumy! Dlaczego informacja ta jest tak ważna? Badania naukowców z Melbourne dowiodły, że mężczyźni kochają nie tylko oczami! Blisko 68 procent z ponad 3000 zapytanych przez nich mężczyzn przyznało, że zapach kobiety jest dla nich równie ważny jak jej wygląd! Panowie nie tylko stronią od miłośniczek papierosów, ale podświadomie wybierają kobiety zdrowo się odżywiające!

piekne-cialo

Jak widać solidna porcja warzyw i owoców powinna każdego dnia znaleźć się na talerzu każdej kobiety, której zależy na powodzeniu u płci przeciwnej. Które z darów natury zasługują na szczególną uwagę? Przede wszystkim: melony, dynie, morele, grejpfruty, papryka, chili, szpinak, jabłka, marchew i seler! Pamiętajmy też o tym, by spożywać je głównie na surowo lub gotowane na parze! Dlaczego mamy pewność, że spożywanie ich najbardziej przysłuży się biegaczkom? To banalnie proste! Badania pokazują, że każda trenująca biegi kobieta już po trzecim miesiącu treningów samoistnie sięga po coraz większe ilości warzyw i owoców! Tak! Biegaczek nie trzeba zmuszać do diety, a tym samym modyfikacje jadłospisu w ich wykonaniu przynoszą najlepsze efekty! Jeśli więc, chcesz wzbudzić podziw męskiej części populacji, a przy tym nie zmuszać się do diety ? Zacznij biegać!

5 myśli nt. „Dieta sportsmenki

  1. marchewka

    fajnie, że ktoś robi takie wpisy. Widzę, że to w miarę świeży blog, a można tu przeczytać dość ciekawe rzeczy. Będę tu regularnym gościem.

    Odpowiedz
  2. Lugonia

    Muszę powiedzieć, że jest tu dużo racji…jak przestałam jeść mięso, nabrałam energii i mój pot w czasie treningu nie śmierdział już tak bardzo. Nawet nie zdajemy sobie sprawy jak jedzenie wpływa na naszą codzienność…

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *